Farmville

Förmiddagens historiapass var ganska intressant, men uppgiften vi fick känns halvjobbig. Ush. Under eftermiddagen har jag haft spanska. Slutade sent idag, 16.25 egentligen, men vi fick nog gå några minuter tidigare. Läste svensktexterna på tbanan hem. Här hemma har jag inte gjort så mycket. Började på en ny bok för ett par dagar sen, Den sista föreläsningen, så jag har läst några kapitel idag.
 
Jag har blivit en Farmville-nörd på facebook. Mellan varje mening skördar jag jordgubbar och pratar om Farmville med Christoffer. Snart ska jag gå en promenad hade jag tänkt, men jag måste vänta på att jordgubbarna ska bli klara, de är på 97% nu... Nörd, ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0