Jag vill också ha en vakthund

Tillbringade gårdagen med Youssef, Linus och the dog - Betsy. Erkänner att jag till en början tyckte att hon var lite läskig, även fast jag träffat henne förut. Betsy är lite speciell, hon är läskig samtidigt som hon är söt och snäll. Hur som helst tror jag att en vakthund skulle vara bra att ha. Känns säkert med nån som biter folk som attackerar en (alt. jobbiga men egentigen oskyldiga människor) och nån som jagar bort äckelråttor.

Hade iallafall det väldigt kul - sjuk humor. Jag och Youssef fick skjuts hem till mig sen, så vi var där runt halv tio. Då tog vi det bara lugnt, åt lite och pratade.

Ikväll ska jag, familjen, farmor och Mona ut och äta. Ska träffa Youssef sen, och han lär väl sova hos mig också :) Imorgon blir det till att träffa flickorna och Björn *smajl*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0