Torsdag 13/8

Igår ringde klockan tidigt - 05.20. Det var en lång dag som ändå gick rätt fort. Efter jobbet åkte jag hem och duschade, en liten stund senare fick vi besök av Youssef, hans mamma Melissa och lilla Adam. Det var första gången våra föräldrar träffades så det var lite spännande. Det gick iallafall bra :) Följde med dem hem sen och bara tog det lugnt. En trevlig dag helt enkelt.

Idag slutar jag sent, jobbigt ja, men ändå skönt med varierande tider. Jag skulle inte vilja vara den som stänger varje dag iallafall. Planen är att jag ska träffa Youssef på kvällen, vilket jag ser fram emot mucho.

Snart har jag lunch, och pappa lämnar mig idag igen. Det är ändå rätt skönt att äta ensam ibland den här tiden, det brukar vara väldigt lugnt då. Igår blev det lunch tillsammans med Jeanette, och det är stor skillnad på att äta tillsammans med henne och pappa. Den ena har bråttom och vill hinna med så mycket som möjligt, den andra vill äta i lugn och ro.

Vet ni vad som slog mig när jag skrev datumet i rubriken? Idag är det exakt ett halvår sen jag och Youssef träffades för första gången. Som sagt, tiden går fort fast långsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0