Naglar, klippning och höstplaner

Är sugen på att göra mina naglar långa och fina. Hanna ska göra det och har tydligen hittat ett nytt billigt ställe, man kanske ska passa på? Frågan är om jag ska vänta med det och önska mig det i present, eller om en del av lönen ska spenderas på det. Väntar nog tills jag ser hur Hannas blir innan jag bestämmer mig.. :)

På tal om naglar och Hanna kom jag att tänka på mitt hår och SSU. Jag har bokat en klipptid nästa torsdag, men tidsmässigt blev det en chansning - jag vet ju inte när jag slutar. Om jag inte kan hoppas jag på att jag kan komma senare den dagen. Det är akut. Sen var det SSU jag kom att tänka på också. Mötesdagen är ändrad, tyvärr till den enda dagen jag inte kan. Känns trist, speciellt eftersom jag troligtvis inte kommer kunna ha en ny DISA-grupp i höst heller, i och med att det, vad jag har hört, inte kommer att fungera med schemat. Tråkigt - ja. Kommer få en del tid över som kanske ska läggas på skolan, det här året ska ju vara tufft. Förhoppningsvis blir det väl iallafall en konfirmandgrupp, Qet blir det såklart, och kanske även blomstergruppen med mor min igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0