2 jobbdagar kvar!

Snart klar - det blir rätt bra, och det är framför allt roligt. Igår var jag bara hemma med familjen (egentligen satt jag mest ensam i mitt rum.) Det var första dagen sen jag kom hem som jag inte träffat Youssef, bör väl tillägga att jag varit hemma en månad nu... Vi ska iallafall ses idag efter jobbet :)

2 jobbdagar kvar. Tack tack tack. Det är inget fel på mitt jobb egentligen, det är bara jobbigt att jobba. Idag slutar jag tidigt, redan halv två. På vägen hem ska jag förbi skolan och ta ett skåp. Isabel och Emelie (konstigt att skriva Emelie, jag kallar ju bara henne det i smyg, hon heter ju ändå semlan) var där redan igår och tog skåp. Kom hur som helst ihåg att ta med både ett lås och passerkortet, det förtjänar nästan en applåd. Nu får vi hålla tummarna för att jag sätter mig längst fram istället för längst bak, hoppar av på rätt station och inte har glömt hur man går till skolan - det är ju evigheter sen jag var där sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0