Jobbtisdag

Gick upp strax innan sex imorse, var väldigt trött då jag sovit lite för få timmar. Var lite nervös innan jag åkte till jobbet, idag var det första dagen jag satt i växeln. Har fått sommarjobb i juli och nu är jag där och håller på att lära mig hur det fungerar. Jobbade mellan 7 och 12 och det gick bra! Kopplade fel någon gång, men det är sånt man får räkna med. Kände dock att jag blev mer och mer opersonlig ju fler samtal jag tog emot. Lär mig hela tiden så det är intressant! Att inte stressa upp mig när det är många samtal är något jag måste träna på, men jag lyckades ändå ta mig igenom dagen.

Imorgon är det exakt en vecka kvar tills vi åker... Blandade känslor.


Kommentarer
Postat av: cirla

härligt att du utvecklas =) och får pengar..hehe

2009-06-10 @ 23:44:50
URL: http://cirla.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0