Midsommarhelgen

Har haft en väldigt trevlig midsommar med familj och släkt. Var ju som sagt på villan och så har vi varit hos mammas faster. Helgen har mestadels bjudit på skratt men även tårar för min del. Att sakna är jobbigt.

Jag, C&C samt Hanna har spelat fotboll idag, självklart var jag och Ch grymmast och vann med 10-4 eller nåt sånt. Vi har även varit förbi biblioteket en sväng, fick med mig fyra böcker. Eftermiddagen har jag tillbringat läsandes i solen.

En mycket viktg sak som hände i helgen var att jag badade för första gången i år. Det var riktigt kallt, men jag doppade mig iallafall =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, tänkte: men, jag ver väl inte med på din midsommar? blond moment



Kom på att din syster också heter Hanna...:P

2009-07-07 @ 19:54:20
URL: http://fjorton2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0