Tillbaka i bloggvärlden

Tröttnade på att blogga av en anledning, men har nu bestämt mig för att börja igen. Tänkte att det lättaste är att behålla det gamla bloggnamnet.

Idag är jag ledig från skolan då jag inte har några kompletteringar att göra och samligen är flyttad till onsdag. Väldigt skönt att vara ledig, men vaknade rätt irriterad av allt oljud i porten och utanför. Har bara tagit det lugnt under förmiddagen, ska snart städa mitt rum - det ser hemskt ut! Om jag hinner tänkte jag plocka i och ur diskmaskinen så pappa slipper göra det sen ikväll, diska tänker jag däremot inte göra. Därefter ska jag duscha och fixa mig innan det är dags att träffa Youssef. För ett par veckor sedan blev vi fotade av Saskia till ett projekt de har i skolan. Från och med idag är det utställning av bilderna, och vi är väldigt nyfikna på hur det blev så vi tänkte åka dit och titta. Därefter ska jag till grönan med mina DISAtjejer, sista gången idag. Som det ser ut nu ska jag fortsätta som ledare även i höst.

Nej nu måste jag sätta igång med städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0