Cosmonova

Snart ska jag bege mig bortåt. Idag ska naturhistoriska besökas, vi ska se en utställning och även en film på Cosmonova. Jag har bara gått på Cosmonova en enda gång och det är väldigt många år sedan, men jag minns att jag tyckte att det var jättekul så jag ser fram emot att åka dit igen! Vi har en uppgift i geografi, därav besöket.

Under förmiddagen har jag pulsat runt i snön på jakt efter kvistar till kvällens blomsterkurs. Nu ligger halva skogen och tinar i badkaret. Vi får se hur det går ikväll, jag tror att jag och mor min kommer att få ett och annat utbrott när vi ska jobba med dessa kvistar sen.

Nu är det strax dags att åka iväg, kanske ska ta och byta om först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0