Engelsk litteraturhistoria och individuella val

Har försökt plugga engelsk litteraturhistoria under hela dagen, har nämligen prov imorgon. Har absolut inte koll på alla olika författare och definitivt inte på några årtal, men jag kan ändå en del. Får kämpa på med att försöka banka in så mycket som möjligt i huvudet.

Funderar fram och tillbaka på vilka kurser jag ska välja till nästa år. Det ända jag är 100 % säker på att jag vill läsa är Psykologi B. Det svåraste är att bestämma mig för om jag ska välja kurser som kommer att ge mig meritpoäng, eller om jag ska välja det som verkar kul och intressant och därmed ökas möjligheten att få höga betyg. Det är ganska många kursers som ska väljas till också. Här ska funderas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0