Filosofi

Stannade hemma från skolan idag, mår inte tip top. Det jag ska ägna mig åt idag är att plugga på inför morgondagens filosofiprov. Hoppas verkligen att det kommer att gå bra, det är så många instuderingsfrågor och så är det 5 st som kommer på provet. Trots att det är filosofi går det inte att bara flumma på hur som helst, det är massa konstiga ord och begrepp som man ska veta något om.

En liten fråga. Vem är det som kommenterat detta inlägg? Personen ifråga är anonym och jag är nyfiken som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Douglas

hej! det var jag, Douglas. vi känner inte varandra jag hittade hit av en slump men nu har jag följt din blogg ett tag. skulle vilja att du svarade på frågan om det inte är allt för personligt?... keep up the good work!

2010-02-27 @ 19:59:46
Postat av: Sandra

Hej hej,

Okej, trevligt att du hittade hit :) Tänker inte svara på frågan då det är lite privat.

2010-03-01 @ 19:41:52
URL: http://tulpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0