Fredagsbabbel

Har lämnat in blanketten för de individuella valen idag. Hade 500 poäng som behövde väljas och eftersom att det främst var 50 poängskurser som lockade så blev det en hel del totalt. I sista stund igår bytte jag ut en reservkurs och min handledare Camilla fick välja vilken kurs jag skulle ha som första reserv. Bra att jag känner att jag kan välja själv...

Imorse krånglade SL och det ledde till att jag missade svenskaföreläsningen, kom dit precis när vi fick gå. Fick iallafall mer tid till samhällsuppgiften som nu är klar och inskickad. I eftermiddag har jag filosofi, flummigare ämne finns inte. Mina reflektioner har iallfall varit bra, har fått bra respons. Kunskapsexamination nästa vecka och det får jag verkligen hoppas på att det går bra. Det är ett fuskprov, dvs att man får ha med sig en av läroböckerna samt handskrivna anteckningar. Det borde ju även medföra att bra resultat? Vi får hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0