Gårdagen

Igår var jag en av de som skulle hålla i ett föredrag på svenskan, det som inte var så bra var att jag glömt usb-minnet hemma (där fanns mitt manus). Det gick tummen upp iallafall, skrev ner stödord under föreläsningen istället. Vi var väldigt få som redovisade igår vilket medförde att det inte heller var särskilt många personer som skulle lyssna.

Det var jag och Youssef som skulle handla till middagen igår, när vi kom hem och mamma hade börjat steka köttet tyckte hon att det luktade surt och tittade på förpackningen. Det visade sig att bäst-före-datumet hade gått ut så vi behövde gå tillbaka till ica. Som kompensation fick vi extra mycket kött till ett dyrare kilopris samt bearnasiesås. Det uppskattades. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0