Hemkommen

Det har minst sagt varit ett par händelserika dagar sedan jag sist skrev något här. I fredags lånade jag och Youssef min fasters lägenhet. Vi tillbringade kvällen i soffan och tittade på film. Under lördagen pluggade vi, sedan skulle jag lasras och Youssef var väldigt fascinerad. På kvällen tittade vi på Melodifestivalen förstås och sedan blev det film. Söndagen spenderades för min del tillsammans med konfirmanderna och EU-prat samt en del om resan. Efteråt fikade jag och Saskia, vi testade ett spel som vi ska spela med konfirmanderna nästa vecka (det var jätteroligt!) På kvällen umgicks jag med Youssef.

Det gick bra igår. Jättestort tack till alla som önskat mig lycka till, kommit med stöttande ord och bara funnits till. Ni är underbara!


Miranda fick följa med oss igår, fick henne av min fina Youssef i fredags på vår 11 månadersdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0