Lite om helgen

Har inte haft mycket tid över till att sitta vid datorn under helgen som gått. I fredags var jag på jympan och på kvällen umgicks jag med några väninnor. Spännande (eller inte) att vara femte hjulet, föredrar när åtminstone ett av paren kan slita sig från varandras läppar. Bortsett från vissa utanförkänslor var det riktigt kul. Jobbade hela lördagen och kvällen spenderades hos farmor för att fira henne tillsammans med familjen, samt Mia och Micke. Igår var jag Kyrkisledare för första gången tillsammans med Saskia. Tre söta barn var där. Därefter blev det laserbehandling hos Eva, och senare den dagen umgicks jag med Youssef. Han lyckades försova sig här imorse då smidiga jag stängde av alarmet istället för att snooza. Så kan det gå. Jag stannade hemma idag för halsen har inte blivit bättre, snarare sämre. Just nu försöker jag komma igång med pluggandet men det är svårt att sätta igång. Men snart så.

Här är en suddig bild med fejkleende, mest för att visa den snygga Kyrkismunkjackan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0