Ännu en lista

  Test

Namn:
Sandra
Bor: Stockholm
Ögonfärg: blå
Hårfärg: blond
Skostorlek: 37
längd: 159-160 typ
vikt: höhö
Höger eller vänsterhänt: höger

Skor som du bar idag:  svarta tygskor
Första tanke när du vaknar: Bara blunda lite till...
När somnar du: olika, men oftast runt elva eller tolv

Svär du? ytterst sällan,
Sjunger du?: ja men inte bra :D
Duschar du varje dag? varannan
Röker du?: ush nej!
gillar du skolan?: jag hjärta sommarlov
Tror du på dig själv?: ja!
Kommer du överens med dina föräldrar?: yes yes

Har du under den senaste månaden...
Shoppat?:
JA!
Ätit sushi?: Nej :(
Stått på scen?: nej?
Skejtat: HAHA! En gång... jag dog nästan.
Bakat?: Jupp
Pussat någon?: jajja
Kramat någon?:  joo

I framtiden..
Namn på barn? Jag vill namnge barnet efter min gammelfarmor och gammelmormor om det är en tjej
Vad vill du bli när du blir gammal? Vis
Vad ska du göra i sommar? jobba, åka till Finland mm.
Vad ska du göra i vinter? Åker till Thailand i februari!
När tar du studenten? Om ett år
Vad gör du efter gymnasiet? Plugga vidare till lärare, men ska eventuellt jobba först
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Antagligen, men det finns en dröm om att flytta utomlands

Jag vet att ni vill veta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0