Slutkörd

Sandra utför ett experiment idag. Sandra tror att det kommer gå som hon förutspått, men hon hoppas att det inte blir så. Här hoppas vi på det bästa, men inte för mycket för då blir man bara besviken.

Även idag har jag slitit och jobbat hårt. Har sålt massa grejer. Tjänade rätt bra med pengar så imorgon blir det lite shopping tror jag. Ska köpa mig lycka, eller iallafall ett par nya jeansleggins och en kofta. Ett glatt humör och ett botemedel mot ångest vore inte heller helt fel om jag hittade. Men egentligen finns det bara en sak jag vill ha, och det kan jag förstås inte få. Det känns som att vi spelar ett spel och någon glömde bort att ge mig spelreglerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0