Söndag 9/5 -10

Alarmet ringde tidigt imorse då det var jag och Saskia som skulle hålla Kyrkis. Var väldigt trött när jag gick upp och var avis på Youssef som fick ligga kvar i min säng och sova. Det gick iallafall bra idag! Det var två små söta barn som var där. De fick mig att längta efter barnen jag förhoppningsvis ska få vara barnvakt åt. Får besked i veckan om jag får jobbet eller ej.

Försöker göra klart min geografianalys, men det går ju inte sådär överdrivet bra. Sakta men säkert går det framåt, det är inte alltför mycket kvar. Tror dock inte att jag kommer kunna förhandsskriva en av filosofiprovfrågorna imorgon. Får se om det finns tid att plugga innan... Har även klipptid imorgon så då blir det lite stressigt. Geografin är prio ett.


KyrkisMyra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0