Tisdag 25 maj

Var hos doktorn och tog en spruta mot pollenallergin och fick mer saker att hämta ut på Apoteket. Jag vill inte veta hur mycket pengar jag (mamma) har behövt spendera på medicin mm. åt mig... På väg hem åkte jag förbi skolan för att prata med spanskaläraren och det resultrerade mest i att jag blev arg. Försökte prata till mig att jag skulle få göra något skriftligt i projektsteget men nej nej, istället ska jag komma dit på måndag och göra två steg muntligt... Det var dock inte där problemet låg. Det här var det värsta; han sa något i stil med: "Sandra, du har potentialen att bli riktigt duktig. Synd bara att intresset inte finns..." NÄHÄ?! OCH VEM TOG DET INTRESSET IFRÅN MIG? JUST PRECIS DET VAR DU DET NÄR DU SA ATT JAG 'KANSKE BÖR SÄNKA MITT BETYGSMÅL TILL G'. KLART JAG TAPPAR INTRESSET! Det var riktigt nära att jag sa att det är han som dödat mitt intresse för spanska, men jag höll det inom mig. Inte börja bråka så tätt inpå betygssättningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0