Hemlighetsfull

Jag har en ny hobby, men den måste hållas hemlig ett litet tag till. Jag längtar hem så jag kan fortsätta. Har massa idéer.

Igår konstaterade jag att jag ska bli pensionär när jag blir stor. Jag tänker iallafall inte jobba 10 timmarspass. Man kanske ska göra som min mor och jobba 35 timmar i veckan istället? Just nu längtar jag till skolan, eller snarare till vanliga vardagen. På måndag drar det igång igen, har lite blandade känslor inför det. Det går iallafall bra på jobbet, och tack och lov var det den sista sena dagen igår - nu slutar jag senast halv fyra.

Har inga direkta planer den här veckan än så länge. Annika fyller ju år imorgon så hon ska firas nån dag, och på fredag ska familjen ut med farmor och Mona och äta.

Kommentarer
Postat av: Hanna

WTF! Ny hobby?:O Har du bytt till MUF och gått med i den onda sidan???:( SANDRA!:(



BUT SERIÖST, do tell!:D

Kram<3

2009-08-19 @ 23:21:59
URL: http://fjorton2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0