Bio på lördag

Det blidde pannkakor till lunch, får se hur länge jag håller mig mätt och pigg på det eller om det bara la sig som en klump i magen. Annars får jag äta massa frukt i och med att jag stänger idag. Både igår och idag har det varit lugnt här, har inte fått så många samtal. Lyckligtvis är det inte så pass få samtal så att jag inte får vara kvar och jobba. Hoppas att jag får min lön för de dagar jag jobbade i juni på måndag och att det inte blivit något fel.

Längtar väldigt mycket efter helgen nu när jag har varit ledig så länge och helt plötsligt har börjat jobba. På lördag ska jag äntligen få se Harry Potter och halvblodsprinsen, bokade biljetter igår. Det känns som att jag väntat hur länge som helst. Det var tänkt att jag skulle se den med Hanna och kusinerna, men av olika anledningar blev det inte av, så bestämde att jag lika gärna kunde se den här hemma. Youssef är gullig och följer med trots att han redan sett den, och pappa är snäll som betalar biljetterna, kan det bli bättre? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0