Dagens

Dagens humör: tycker synd om mig själv för att jag har ont i halsen och öronen, annars är jag väl glad
Dagens tråkigaste: att jag slutar sent
Dagens knäppaste: idag har det inte hänt så mycket knäppa saker, det hände mer igår
Dagens bästa: har inte hänt än, det bästa är att jag ska umgås med Youssef
Dagens sämsta: att jag är på väg att bli sjuk/förkyld
Dagens favorit: Harry Potter och dödsrelikerna (bestämde mig för att läsa om boken i tisdags)
Dagens längtan: att klockan ska bli sex så jag får åka hem
Dagens saknad: mamma och Hanna kan ta och komma hem
Dagens jobbigaste: personer som låter sin ilska gå ut över fel människor 
Dagens beroende:
iPoden, böcker
Dagens vill-ha: mer chococoffé(!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0