Kräftskiva

Igårkväll åkte jag, Hanna, mamma, pappa, Cilla och Kenneth till Axu och Bastis. De bor riktigt fint måste jag säga! Hanna, jag, Cilla och Basti var helgalna hela kvällen, jag tror nog att deras grannar blev riktigt glada när vi åkte hem... Jag och Cilla var duktiga och sprang när vi kom hem. På slutet var hon sjukt snabb! Jag har ändå inte såå dålig kondition eftersom att jag klarar av att springa i hennes takt nästan hela tiden. Funderar på att köpa ett kort på F&S i höst, det känns mer lockande än att köpa ett nytt gymkort där jag hade ett förra läsåret... Förhoppningsvis blir det mer motivation tänkte jag med tanke på att de har fler pass att gå på som jag är intresserad av.

Christoffers lag är med i Kokkola cupen, så både igår och idag var vi och tittade på en av två matcher. De är riktigt duktiga. synd bara att alla skott inte gick in i målet. Imorgon på placeringsmatchen lär det inte gå så bra då Christoffer och ganska många andra är på Hockey Campen. Efter dagens match åkte vi till stan och handlade mat, köpte en present till Lukas (som fyller hela 6 år idag). Ett tag efter att vi kommit hem gick jag och grattade Lukas och presenten blev mycket uppskattad, vilket jag även hade gissat. Fick höra efteråt av Lillemor att han efterlyst godis på morgonen, så det var ju tur att han fick det av oss, haha.

Kräftskiva blir det ikväll. Det är vi tio samt I-B och K, det kommer nog att vara väldigt kul och trevligt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad gott det lät! Blev sugen-...-:)

2009-07-20 @ 10:49:34
URL: http://fjorton2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0