Måndag 27/7 -09

"Ändringar kan ske" stod det klart och tydligt på schemat. Blev nyss frågad om jag kunde tänka mig att börja tidigare en av dagarna (och då även sluta tidigare) om två veckor. Jag svarade att det sjävklart funkar för då kan jag åka med pappa båda vägarna. Pluset är att det är en av de från början två dagarna som jag skulle ha låång arbetstid. 8-18 blev istället 7-15.30, skönt ja!

Det blir en del bloggning om jobbet, men det kanske inte är så konstigt under den här tiden. Här är iallafall lite kort vad jag hade för mig under helgen:
Fredag kväll: marshmallowgrillning med Youssef, Annika, Saskia och Gino
Lördag: Harry Potter och halvblodsprinsen med Youssef på dagen, därefter hemmakväll med sen middag och de 102 dalmatinerna på tv
Igår söndag: Umgicks med Youssef hela dagen, gått promenader, mat hos farmor och kört runt med moppen.

Om en vecka kommer mamma och Hanna äntligen hem igen. Det är lite jobbigt att va utan dem så länge, men den här första veckan har iallafall gått fort. Pratade med dem i telefon i lördagskväll, Hanna berättade att hon shoppat loss så när de kommer hem så ska jag se om det är något jag kan låna någon gång =) Själv hade jag tänkt shoppa på lördag med Youssef. Det sägs att tjejer är jobbiga när de handlar, men ärligt talat tror jag att killar är snäppet värre (jag nämner inga namn men Youssef och Anton kan känna sig utpekade.) Det är så mycket som jag behöver, bland annat jeans, men med tanke på mitt sällskap så tror jag att det kan bli mycket tittande på jackor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0