Restaurangbesök

Igår efter jobbet åkte jag bara hem en snabbis för att byta kläder och väska, sen mötte jag upp Youssef. Bjöd honom på restautang, vi åt asiatisk buffé. Det är väldigt förvirrande på den restaurangen när man beställer av en person, får notan av en annan och så kommer en tredje förvirrad servitör tillbaka med växeln. Hög ljudnivå men väldigt trevligt. Vi tog en promenad efter, och vi har lärt oss att det är mig man ska lyssna på trots att mitt lokalsinne inte är det bästa. Det blev istället en lång omväg, men istället fick vi se massa fina hus. När vi kom hem hade mina stackars fötter fått blåsor eftersom att jag inte hade på mig några bra promenadskor. Kanske hade det blivit ännu fler om jag inte blivit buren lite då och då när fötterna inte orkade mer. Hade en riktigt mysig kväll med underbart sällskap.

I wanna grow old with you - Westlife


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0