8 månader

Började precis känna av att halsen och öronen gör lite ont. Jag får absolut inte bli sjuk nu, då får jag inte ta mina sprutor. Alldeles jättesnart ska jag åka iväg till doktorn (mitt andra hem?) för att göra ett metakolintest, undrar om man får resultaten direkt eller om jag måste vänta? Får icke glömma att avboka min tid på tisdag, ska ta svininfluensavaccinet då. Men om jag blir sjuk nu så blir allt fel, hinner ju inte ta alla sprutor innan vi åker till Finland då.

På historiapasset idag var det introduktion av uppdraget och jag fick en snilleblixt - fotbollens historia är det jag ska skriva om och Markus ville gärna att jag ska skriva om en lokal klubb också; Hammarby ♥ Det ska bli kul att skriva om något som verkligen är intressant.

Imorgon är det prov i psykologi, hoppas att det ska gå bra, det finns en del som behöver repeteras.

Efter att jag har varit hos doktorn ska jag vara med Youssef. 8 månader idag! ♥


Vi hör ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0