Flyt!

Just nu har jag riktigt bra flyt känner jag! Har lyckats hitta fokus så jag har kunnat plugga mycket mer än vanligt den här veckan. Håller till och med på att plugga matte nu, den brukar ju prioriteras bort... Om ca 1 timme har jag muntlig redovisning i psykologi. Hoppas att det går bra, det känns bra att ingen verkar veta vad det är vi ska göra egentligen. Äh, jag går dit, berättar lite om duktighetssyndromet och sen får vi väl se om jag klarar av att besvara frågorna. Det här ska gå bra.

Igår kom moster och Kenneth hit. Faster har 40 årsfest imorgon så det är därför de har kommit hit. Ser fram emot imorgon, tror att det kommer att bli roligt. I eftermiddag ska jag göra blomsterdekorationerna, kuuul :) IKVÄLL ÄR DET NEW MOON! Wiiiiiie! Längtar och är jättetaggad! Ska gå med Youssef och Hannapanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0