Jag är duktig

Nej jag är fortfarande lite irriterad. Usch.

Har gjort klart alla instuderingsfrågor i psykologi, nu är det bara att repetera inför provet på fredag. Känns bra att jag är klar i god tid för en gångs skull. Håller på att laga mat nu, sen ska jag fortsätta pluggandet men då blir det historia. Åkte inte till skolan efter att jag tagit sprutorna, bestämde mig igår för att jag skulle plugga hemma. Det var ett klokt val, har haft väldigt bra flyt och jag hoppas att det flyter på lika bra efter att jag ätit.

Vill fortsätta läsa Flickan och skulden, kommer nog troligtvis ett inlägg om den senare. Har lättare att skriva om jag är arg, och denna bok berör definitivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0