New moon igen!

Jag lämnade in mitt psykologiuppdrag 23 timmar och 45 minuter innan deadline; rekord! Nu får vi vänta och se vad resultatet blir, huvudsaken är att jag faktiskt är nöjd! Spanskan var kort och bra, vi fick sluta tidigare vilket var väldigt skönt. Snart ska jag gå på bio och se New moon för andra gången, denna gång med Annika och Sofia! Ska bli jättekul! Undrar om det blir lite tårar i ögonen den här gången också... Det var egentligen planerat att jag skulle se den på onsdag också med konfirmanderna, men det krockar med skolans Öppet hus som jag sa för länge sen att jag skulle vara med på. Det känns ändå bättre att jag missar ett biobesök än en "riktig" gång. Jajja.

Imorgon är jag ledig! Sovmorgon ska det bli, sen en fullspäckad dag; plugga, städa, träna, fika med Susanna och partajj på kvällen! Ikväll börjar alltså min helg =) 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill också ha psykologiiiii!

:( <3

2009-12-04 @ 21:53:42
URL: http://fjorton2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0