Skolatjohej

Det var segare än vanligt att gå upp imorse, och så har jag inte sovit så bra i natt. Naturkunskapen var tråkig och tiden gick otroligt långsamt. Matten var helt okej, just det som vi håller på med den här veckan förstår jag ju faktiskt. Svenskan var kort och bra. Återbesöket gick väl bra, men det är dåligt med långa väntetider. Satt kvar i skolan och pluggade psykologi, kanske ska fortsätta lite med det nu också. Det gäller att passa på när man har flyt.

Imorgon måste jag gå upp jättetidigt då jag ska till doktorn h e l t   e n s a m = vuxenpoäng. På torsdag däremot får mor min följa med, man kan ju inte vara stor jämnt.

Ska vara med Youssef ikväll vilket jag ser fram emot såhär mycket *sträcka ut armarna så långt det bara går och lite till*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0