Somliga går med trasiga skor.

Sov hos Youssef igår, och när Melissa väckte oss imorse förstod jag inte var jag var nånstans. Jag trodde att hon var Hanna så jag höll på att skrika åt henne att hon skulle låta mig vara ifred och inte röra mina kläder. Innan jag öppnade munnen upptäckte jag att det var hon. Tror inte att hon skulle uppskattat om jag skrikit... Precis när jag och Youssef skulle gå hemifrån gick min dumma sko sönder. Dragkedjan pajade så nu har jag Saras/Melissas alldeles för stora converse.

Nu ska vi ha matte. Hej och hå va kul vi ska ha.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Dumma skooor!:( ;( :(



<3

2009-11-17 @ 22:32:08
URL: http://fjorton2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0