Vaccinerad

Fick köa i 1 ½ timme för att få vaccinet i onsdags. Det var lite jobbigt men vissa människor i kön var ganska underhållande att lyssna på. Åkte till kladdkakan och gjorde Youssef sällskap när han hade lunch, sen mötte jag upp Saskia. Konfan gick bra, det är spännande att stå utanför och se hur konfirmanderna beter sig mot varandra och vilka som blir kompisar med vilka. Alla är så snälla, det är en bra grupp. Läste ju en text på mässan och det gick prima, när jag började läsa tyckte jag själv att det lät fint så då slutade jag att vara nervös. Bra taktik.

Vaccinet gav mig feber så jag var hemma från skolan igår. Hanna var också hemma från skolan så jag slapp vara ensam. Annars var hela dagen ganska tråkig, klagade på att jag hade ont i armen eller så sov jag (försökte sova).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0