Äckelångest

Imorse när jag vaknade bröt jag ihop på grund av ångest. Kände bara illamående när jag tänkte på skoldagen. Ville bara dra täcket över huvudet, sova någon timme till och sedan sitta hemma hela dagen och ägna mig åt att plugga. Fick dock inte stanna hemma för mamma. Youssef ringde upp och jag fick gråta och höra tröstande och stöttande ord. Prioritering är det som gäller nu.

Skrev klart den fördjupade reflektionen nu på morgonen. Jag är nöjd med texten, men eftersom att det är flumämnet nummer 1 så vet jag ju inte riktigt om jag har gjort rätt eller ej. Skiter i det nu, jag är klar.

Har samhällskunskap och spanska idag. I vanliga fall tycker jag om samhällskunskap men nu vill jag bara göra klart allt jag ligger efter i. Spanskan ska vi inte tala om, den kan gott försvinna.

Som ni kanske förstår är det plugg jag ska ägna mig åt idag.

Kommentarer
Postat av: Nisse

Jag känner mig redo inför talet imorn!



Lycka till!

2010-04-15 @ 21:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0