Dagens i-landsproblem

Har ett tag funderat över vad man ska ge när någon tar studenten. Vad jag ska ge Youssef när han går ut. Jag har aldrig gått på någons student, jag känner inte så många som är äldre. Jag har gått på två studentmottagningar (det var förra året) men då räckte det ju med att ge blommor. Jag vill ge Youssef lite mer än så, vi står ju varandra lite (mycket) närmare. Men vad ger man? Jag vill inte ge något "för litet", men samtidigt vill jag inte heller överdriva och slå på stort. Vart går gränsen? Vad är okej att ge?

Kommentarer
Postat av: matilda

Kommer du på någonting bra så säg gärna till :D Jag har samma problem :/

2010-04-20 @ 12:47:36
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0