En dröm på väg att gå i uppfyllelse

Ett av mina stora mål i livet är att påverka andra människor på ett positivt sätt genom att stärka deras självkänsla. Jag vill göra avtryck i andra människors liv, få dem att må bättre, få hjälpa andra. Ett steg på vägen är att starta upp en tjejgrupp där syftet är just att stärka självkänslan hos dem.

Jag har inte fått något klartecken om tjejgruppen än, men jag har kommit en god bit på vägen. Det gick bra på mötet, och min idé ska ikväll lyftas fram till de som bestämmer. Om det visar sig att jag inte får driva mitt projekt där tänker jag göra det någon annastans. Detta är min dröm, och jag ska få den att gå i uppfyllelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0