Hemmapremiär!

Har varit jätteduktig idag när det gäller skolarbetet! Gjorde en planering för denna vecka och sedan har jag gjort denna veckas matte (första gången i åk 2 som jag har gjort alla uppgifter som är med på planeringen) samt läst igenom förberedelsematerialet till den skriftliga delen i engelska NP. Gillar inte riktigt ämnet (jobb), men det får väl gå ändå. Ska nog titta igenom lite gamla prov, dock inte nu.

Ikväll har Bajen hemmapremiär. Vi möter GIF Sundsvall. Är riktigt taggad! Det kommer vara så roligt att äntligen få stå där och skrika sig hes igen. Hoppas på 3 poäng!


Kommentarer
Postat av: Ina

Åh, vad kul! Min mamma har alltid sagt att jag skulle passa som lärare, men jag valde pilot ist, haha :P men tycker det verkar vara ett kul yrke. Ska du ha låg- mellan- hög- eller gymnasieelever? :)

2010-04-21 @ 12:10:03
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0