I'm proud of myself

JAAAA! Har dansat en liten segerdans och tjoat lite! Såg precis att jag fått ett svar angående tjejgruppen jag vill starta! Ska på möte den 13/4, alltså tisdagen efter påsklovet. Fick äntligen svar på mitt mail! Kvinnan jag ska träffa är inte hon som har sista ordet men det känns väldigt bra att hon nappade på idéen och ska föra den vidare! Är så stolt över mig själv att jag är på väg att lyckas att driva igenom det hela! Glädje!!

Mamma och Youssef sitter och tittar på V. Jag skulle egentligen också se det men missade början så får se det vid ett senare tillfälle. Om ca en halvtimme ska jag och Youssef åka hem till honom. Där ska jag sitta och barnvakta Adam (tar med mig godis som muta för att han ska vara snäll och inte gråta när jag är där.) Sara och Youssef ska möta upp Josefine som kommer till Stockholm ikväll. I en hel timme ska jag vara helt ensam med Adam. Haha, är rädd att han ska bli ledsen och bara längta efter sin mor. Men det ska gå bra (jag tar ju som sagt godis med mig.)

Morgondagens planer:
Lunch och promenad med Hanna kl. 13
Middag hos farmor kl. 17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0