Jag är ond

Känner mig lite elak. Jag skickade ett mail på facebook till konfirmanderna. Sa att vi har gjort vissa förändringar till på söndag då konfirmationen äger rum. Skrev att de bland annat ska kunna flera böner utantill, trosbekännelsen och citera vissa delar ur nya testamentet.

Jag är dock inte så bra på det här med att ljuga och luras. Hade så dåligt samvete så direkt efter var jag tvungen att skicka ett nytt mail och säga att jag bara lurades. "Ska vi kunna allt det här?" "Ja" och så skulle ni inte det ;PppPpp

Alla dessa ;PppPPpp-team har fastnat i min hjärna.

Kommentarer
Postat av: Ina

Sen tror jag att gymnasieeleverna är roligare just för att då vet fler vad de vill och satsar mer på skolan :)



Mm, vill ju helts flyga om jag får ett bra jobb, men jag är sugen på att utbilda mig till arkitekt också... många drömmar :P haha

2010-04-22 @ 23:16:02
URL: http://inakarlsson.blogg.se/
Postat av: cirla

<3<3<3 !

2010-04-24 @ 18:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0