Långfredagen

Slapp att barnvakta Adam ensam igår, fick Youssef som sällskap. Han tvingade mig att titta på Star wars II (har inte sett någon av dem), mitt i filmen säger han "jag orkar inte titta längre". Nähä, tänkte jag, han hade ju äntligen lyckats få mig att titta och jag tyckte att filmen var helt okej? Killar är skumma :)

Sov hos Youssef igår, men stannade inte kvar speciellt länge idag då jag skulle möta upp Hanna klockan ett. Vi åt lunch och tog en riktig långpromenad. Hanna tyckte jag var jättejobbig som bara ville gå och gå och gå. Hanna: "Ska vi åka tbana? Ska vi åka buss? Vilken tbanestation kommer vi till nu? Vilken tbana kommer man till om man går dit?" Hade väldigt roligt!

Var på middag hos farmor med Youssef, mamma, pappa och lillasyster. Det var trevligt, fast efter att vi ätit massa mat, efterrätt, godis och fika somnade jag och Youssef i soffan. Vi var säkert ett jätteroligt sällskap. Följde med honom en sväng hem sen för att han skulle packa, och nu är jag hemma. Det har varit en lång dag med mycket att göra, det ska bli skönt att bara få lägga sig i sin säng och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0