Lek och skratt

Det var jag, Isabel och Nisse som höll i basgruppssamlingen idag. Som före detta konfirmandledare var det en självklarhet att vi skulle leka! Jag och Isabel höll i lekandet, det blev "Tycker du om dina grannar?" och Blod Potatis! Båda var väldigt uppskattade. Nisse höll i Land och stad. Där tog mitt och Isabels lag hem segern.

Min geografilärare är inte här idag så min redovisning är uppskjuten, och tur är väl det för det är två delar som jag inte har hunnit göra så jag hade ändå behövt en till redovisningstid. Just nu är det meningen att jag ska ägna mig åt spanskan, och det ska jag göra. Snart. Har redovisning imorgon för den stränga läraren. Fy. Det är nervöst.

I eftermiddag har jag muntliga nationella i engelska. Är lite nervös, men nu är det av en annan anledning än tidigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0