Megaförkyld

Jag vill ha en ny fin header med nya fina bilder, så om någon känner sig manad att hjälpa till (typ Annika) så kan du väl höra av dig :)

Gick inte till skolan idag, blev förkyld redan i fredags tror jag det var, och det blir inte bättre utan snarare sämre. Hostar och har jätteont i halsen. Idag ägnar jag mig åt att jobba med geografiuppdraget. Ska redovisa första delen redan på onsdag så det gäller att plugga på nu.



Igår glömde jag att ta med mig nycklarna när jag skulle på promenad med Anton, så det blev till att sitta i porten i 40 minuter i väntan på att familjen och mommo och moffa skulle komma hem igen. Det blev mer tydligt än vanligt att jag har noll koll på våra grannar, såg nämligen 3 personer som jag aldrig sett förut... En surpuppa och en trevlig en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0