Onsdag 21/4 -10

Har ätit jättekonstigt på senaste tiden, eller rättare sagt knapp något alls. Jag äter frukost som vanligt och sen vill jag absolut inte ha någonting att äta förens sen eftermiddag/tidig kväll. Inte jättebra då jag behöver energin men jag kan inte tvinga mig själv att äta. Jag vet att ni bryr er jättemycket, haha. Det jag ville komma fram till nu iallafall är att jag har väldigt ont i huvudet eftersom det är många timmar sen jag sist åt något.

Har pluggat på ganska bra även idag. Idag började jag repetera det vi gjorde i matten i höstas för att jag ska ha koll på allt tills nationella provet. Än så länge känns det bra, det jag gjorde idag var simpelt, mycket lättare nu än vad det var då.

Om ca en timme ska jag träffa Saskia. Det är konfa ikväll, sista "riktiga" träffen innan de små flickorna ska konfirmeras. Clair har ju lyckats ta sig hem till Stockholm så hon kommer till ungdomsgruppen ikväll. Det ska bli så roligt att träffa henne! Får ju umgås med henne imorgon också, det gäller att passa på!

Kommentarer
Postat av: cirla

"Jag kommer inte hem för vulkanen" "Oh nej!" Och så gör man det ;PpPPpPp <3

2010-04-24 @ 18:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0