Önska mig lycka till!

Tog en lång sovmorgon i morse, Youssef har sovit här så när vi vaknade åt vi en god frukost och efter det har vi bara ägnat oss åt att plugga. Jag skriver en fördjupad reflektion i filosofi, om rätten att få dö. Vet inte än hur jag ställer mig i frågan, är lite kluven, men jag lutar mer åt ett håll. Det är iallafall väldigt intressant att läsa om vad andra tycker och tänker samt hur det skiljer sig mellan allmänheten och de som jobbar inom vården.

Om en timme ska jag på möte angående tjejgruppen. Har samlat ihop mina referenser, rekommendationsbrev och intyg så de ska se hur duktig jag är ;) Nu ska jag ta en paus i pluggandet och förbereda mig inför mötet. Det är nog bäst att punkta upp lite saker så jag inte glömmer något. Är inte nervös än men det kommer nog. Känner mest förväntan! Det här ska bli så roligt! Hoppas att det blir av!

När jag kommer hem igen måste jag fortsätta plugga, därefter blir det SSU möte. SSU Stockholms vice ordförande ska komma och prata om SD, det ska bli intressant. I somras läste jag på deras hemsida om vad de står för och jag har så svårt att förstå hur man kan tänka så.

Nog om det, nu måste jag förbereda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0