Skolprat

Du förstör så mångas liv när du beter dig så som du gör. Du är bara patetisk. Jag är mer än trött på dig.

Har svårt att ägna mig åt geografiplugg då min lärare fortfarande inte rättat mitt prov. Beroende på hur det gick på provet måste jag bestämma mig för vad jag ska göra för något i uppdraget. För att jag ska kunna bestämma mig är det ju bra om jag vet vad resultatet blev... Förberedelsematerialet till engelska nationella skriftliga delen har jag glömt hemma så jag kan inte läsa igenom det nu som jag hade tänkt. Får nog ägna mig åt matte istället. För tro det eller ej men nu förstår jag vad vi håller på med! Sannolikhet är det enda som är enkelt att förstå i b-kursen. Jag fick även godkänt på det senaste momentet, och enligt min lärare är det inte helt omöjligt att det blir lite mer än så i slutbetyg om jag kämpar på nu.

Kommentarer
Postat av: Ina

Ibland kan plugget ta kål på en, men geografi gillade jag faktiskt :) vad pluggar du till?

2010-04-19 @ 14:11:08
URL: http://inakarlsson.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Ja gör det :) jag ska köpa en till min kille :)

2010-04-19 @ 23:03:50
URL: http://www.hannahborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0