Återbesök och förseningar

Snart är det dags för återbesök och jag är nervös (förstås). Jag vet ju att det kommer att gå bra men kombinationen att jag ska dit själv och SL-trafiken gör mig inte direkt lugn. Vill gärna att en viss person ska vara där och hålla mig i handen men det går tyvärr inte. Är lite rädd för människan jag ska till men bara jag lyckas slappna av ska det gå bra. I detta fall är det enbart henne jag litar på. Djupa andetag, slappna av och tänk på nåt annat. Det kommer gå bra.

Imorgon ska vi på studiebesök och jag funderar allvarligt talat på att åka runt 1 ½ timme innan jag ska vara där. För så långsamt som det gick imorse finns ju risken att det kommer vara likadant imorgon, och då kan jag inte komma försent. Vi ska på studiebesök på Euparlamentets informationskontor (får mig att längta till Bryssel-resan och det riktiga Euparlamentet). Imorse åkte jag ersättningsbuss i 65 min. Jättekul var det, resan tar annars 10 min med tbanan. Hade inte mycket att välja på då bussen jag egentligen skulle tagit aldrig dök upp (det var tydligen förseningar på hela den busslinjen). Nu ska jag iväg till doktorn. Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

återbesök för vad?:/<3

2010-02-22 @ 18:21:40
Postat av: Sandra

Får man fråga vem Anonym är? ^^

2010-02-22 @ 20:11:08
URL: http://tulpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0