Shopping

Filosofiprovet gick faktiskt ganska bra, över förväntan. En fråga kunde jag inte så den delen måste kompletteras men annars är jag nöjd. Efter skolan åkte jag, Isabel och Nisse till Espresso House och fikade. Nisse övergav oss men jag och Isabel blev kvar i staden och shoppade. Köpte en jättefin väska som jag blev lite kär i (som vanligt alltså gällande väskor och skor). Den passar jättebra till min trenchcoat som jag hoppas att den ska gå att använda snart, men även till en jeansjacka. Den kommer vara perfekt att ha i Bryssel!

Hittade ingen bild på väskan, får lägga upp en senare, men denna väska är jag lite sugen på att köpa.

Även den är från Kappahl (149 kr)

Isabel om väskan:
- Om jag var tjej skulle jag ha en sån här väska!

Sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0