Plågad av mamma i skidspåret

Skippade jympan imorse och åkte långfärdsskidor med mamma och pappa istället. Med facit i hand skulle jag valt jympan istället. Mamma plågade mig i skidspåret, och på ett ställe blev vi lurade. Jag sa "mamma jag tror att vi har åkt här förut", självklart hade jag rätt så det blev ett extra varv på något vänster. Vid ett flertal tillfällen ville jag bara lägga mig ner i spåret men jag tog mig iallafall tillbaka till parkeringen. Omkring 1 timme och 40 minuter tog det. Känner inte riktigt för att röra mig särskilt mycket mer idag. Möjligtvis ta mig till ICA och köpa choklad kanske...

Jag vill en någon som tycker synd om mig och ger mig massa kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0