Sunday

Har absolut ingenting att göra nu under kvällen. Jag skulle kunna städa men hur roligt är det på en skala? Det kommer nog sluta med att det är det som kommer att göras. Är uttråkad, trött och rastlös. Hittade inga nya underkläder så shoppingen var misslyckad, inga kläder som jag provade satt speciellt bra. Känns som att det kommer bli ett tråkigt slut på den här helgen, i övrigt har den varit bra. Har hunnit med flera olika saker.

Kom faktiskt på lite saker jag kan göra.

Saker jag ska sysselsätta mig med under kvällen
* Läsa Mia Törnbloms bok Du äger!
* Skriva upp veckomål för nästa vecka
* Skriva upp tre bra saker jag gjort under dagen
* Planera inbokade aktiviteter veckan som kommer
* Plocka upp allt som ligger på golvet i rummet
* Göra en tankekarta om tjejgruppen jag vill starta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0