Hej jag är glad!

Jobbet gör så att saknaden inte tar upp lika stor plats. Av någon anledning känns allt lättare när jag är där... Det är som att jag är positivare då... Helgen har känts lång. Igår längtade jag tillbaka till arbetet, men jag har haft det riktigt bra ändå! Har umgåtts med massa vänner. Igår gick jag en promenad med Anton och hans Daniel, sedan gick vi hem till mig. Anton fick laga mat (som vanligt, hehe) och sedan satt vi på uteplatsen och pratade och åt. Väldigt trevligt!

Ringde till barnvaktsfamiljen idag och vi kom fram till att jag inte kommer kunna jobba där i höst. Det går inte ihop med mitt schema och deras behov. (Svårt att hämta på dagis 4 dagar/vecka innan kl. 16 när jag slutar halv fem och fem två dagar).

Men som sagt har jag ju mitt Mekonomenjobb! Trivs riktigt bra, mina kollegor är shyssta och jag har kommit in i arbetssättet och massa nördiga (nödvändiga?) saker om bilar har jag lärt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0