Födelsedagsfirande

Efter skolan igår blev det ännu mer shopping. Mötte upp Youssef och hans kusin Issa för att köpa en ny klänning, hittade tyvärr inte den jag letade efter men kom iallafall hem med strumpbyxor, någon grej från veet och smycken till Hanna i födelsedagspresent. Lilla flickan fyller ju hela 15 år idag! Tillbringade gårdagskvällen hos Youssef.

Denna dag har jag varit på ett medeljympapass, har nog aldrig blivit så svettig! Sjukt kul var det! Funderar på att köpa ett kort på den anläggningen vi var på idag, där finns det fler pass än på den jag tränade nu under våren. Ska försöka hinna med ett till pass den här veckan men det är så svårt att få tiden att räcka till! Efter jympan har jag varit hemma och städat mitt rum (man ser golvet och dammet är borta!) Nu under kvällen har vi firat Hanna och ätit god mat och tårta.


Längtar efter sol och bad! I februari kommer vi tillbaka! Ytterligare en resa är planerad, dock med ett annat sällskap. Ni kan aldrig gissa vart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0